مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: ۱۰۰ درصد روستا‌های شهر هیر از تلفن ثابت بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در جلسه شورای اداری شهر هیر افزود: ۴۴ روستای بخش هیر دارای تلفن ثابت خانگی می‌باشند و تعداد ۲۶ روستا تحت پوشش تلفن همراه بوده و تعداد ۲۱ روستا دارای اینترنت پرسرعت روستایی می‌باشد.

وی با تشریح برنامه‌های انجام شده در شهر هیر به برقراری رومینگ در روستا‌های این بخش اشاره کرد و بیان کرد: طی سال جاری ۱۳ روستای این بخش از طریق رومینگ شبکه WLL روستایی از پوشش ایرانسل برخوردار شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: تا خرداد ماه سال ۹۸ تعداد ۱۷ روستای این بخش از نعمت اینترنت پرسرعت و تعداد ۷ روستای این بخش از پوشش تلفن همراه برخوردار خواهند شد.

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت‌های مجموعه ICT استان افزود: اقدامات انجام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان اردبیل کاملا چشمگیر بوده و باید سعی شود تا دامنه خدمت رسانی به مردم عزیز را گسترش دهیم.

در این جلسه مقرر شد تمامی ۴۴ روستای این بخش با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، فرمانداری شهرستان اردبیل و بخشداری شهر هیر از لحاظ آخرین وضعیت ارتباطی مورد پایش میدانی قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

۱۷ روستای بخش هیر از نعمت اینترنت پرسرعت بهره مند می‌شوند

برچسب ها: ارتباطات ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.