رئیس مجلس سنای آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور خواست که نیروهای نظامی آمریکا را از افغانستان و سوریه خارج نکند.

درخواست رئیس مجلس سنای آمریکا از ترامپ برای حفظ نیروهای آمریکایی در افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، میچ مکنیل، رئیس مجلس سنای آمریکا از دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور خواست که نیروهای نظامی آمریکا را از افغانستان و سوریه خارج نکند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش اعلام کرد که تصمیم گیری نهایی در مورد ماندن یا خارج شدن نظامیان این کشور از افغانستان و سوریه را به کنگره واگذار کرده است.

وی در عین حال هشدار داده است: «من از قانون اساسی پیروی می‌کنم، اما اگر کنگره این موضوع را نادیده بگیرد، من این جنگ‌ها را متوقف کرده و نیروها را می‌توانم ظرف ۳۰ روز بیرون کنم.»

میچ مکنیل، رئیس جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا از اعضای سنای این کشور خواسته است که جدا به ترامپ بگویند نیروهای نظامی را از افغانستان و سوریه خارج نکند.

گفتنی است که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا نیز اخیرا در صفحه توئیتر خود اعلام کرده بود واشنگتن در خصوص دستیابی به صلح در افغانستان و خروج نیروهایش از این کشور جدی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.