در زندگی روزمره ما وسایلی وجود دارند که حتی از کاسه توالت هم کثیف‌تر هستند اما ما از این موضوع آگاهی نداریم.

وسایلی که از کاسه توالت کثیف‌تر هستند +اینفوگرافی به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در خانه یا هر محل دیگری که انسان وجود دارد، سرویس‌ بهداشتی ساخته می‌شود. ما به دلیل این که سرویس‌های بهداشتی کثیف هستند، آن‌ها را مرتباً تمیز می‌کنیم. به همین دلیل اکثراً از آلودگی این محیط در امان هستیم اما چیزهای دیگری هستند که حتی از توالت نیز کثیف‌تر هستند ولی ما به این دلیل که این مسئله را نمی‌دانیم هیچ وقت به فکر تمیز کردن آن‌ها نمی‌افتیم.

برای مثال شیر آب می‌تواند بسیار بیشتر از کاسه توالت آلوده باشد. درصد آلودگی این وسیله حتی در بعضی مواقع ۴۴ برابر بیشتر از کاسه توالت است.

از وسایل دیگری که آلودگی آن‌ها بیشتر از توالت است، می‌توان به گوشی تلفن همراه اشاره کرد. اکثر ما از این وسیله به صورت روازنه استفاده می‌کنیم اما تمیز کردن آن را فراموش کرده‌ایم. وسایل دیگری مانند کیف دستی، اسفنج آشپزخانه، کلید چراغ، صفحه کلید رایانه، منو رستوران، چرخ خرید، پول، حوله، غریبلک فرمان، ماشین لباسشویی، دکمه آسانسور، دستگاه خودپرداز، مسواک، فرش و تخته آشپزی نیز از این مسئله مستثنی نیستند.

در ادامه یک اینفوگرافیک از وسایلی که کثیف‌تر از کاسه توالت هستند را مشاهده می‌کنید.

وسایلی که از کاسه توالت کثیف‌تر هستند +اینفوگرافی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار