فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: ماموران این نیرو در عملیاتی با حکم قضایی ۲ زن کلاهبردار حرفه‌ای را در شهرستان دیلم دستگیر و برای سیر مراحل بعدی به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل کردند.

دستگیری دو کلاهبردار زن در دیلمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، سرهنگ رضا اسماعیلی گفت: درپی شکایت یکی از شهروندان دیلمی مبنی بر جعل و کلاهبرداری حواله‌های بانکی، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان این پرونده را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: پس از تکمیل و بازجویی‌های فنی صورت گرفته از شاکی، با اقدام‌های اطلاعاتی، جاعلان شناسایی و با رصدگیری‌های فراوان مشخص شد برای انجام کاری به شهرستان گناوه مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی دیلم بیان کرد: این متهمان که ساکن تهران هستند پس از اخذ نیابت قضایی دستگیر و در بازجویی‌های فنی به بزه انتسابی اعتراف و با قرار وثیقه ۷۰۰ میلیاد ریالی روانه زندان شدند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه تحقیقات کامل از این متهمان انجام می‌شود، گفت: به منظور در امان ماندن مردم از کلاهبردان، درصورت استفاده از کارت‌های عابربانک، رمز عبور را خود وارد و در اختیار دیگران قرار ندهید.

وی افزود: واگذاری کارت بانکی به فروشندگان و اعلام رمز به معنای افتادن در دام اسکیمر‌ها است و توصیه می‌شود هرچند وقت یکبار رمز عبور کارت‌های عابر بانک را باید تغییر داد.

 

انتهای پیام/م

۲ زن کلاهبردار در دیلم دستگیر شدند

برچسب ها: سپاه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.