امام جمعه نایین گفت: باید به گذشته خود افتخار کنیم و به آینده امیدوار و قدردان خون شهدا باشیم و این امیدواری را در جامعه تزریق کنیم.

حجت الاسلام سجادی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، ضمن تشکر از دست اندرکاران ستاد دهه فجر گفت: از مسئولانی که این نمایشگاه را به عنوان دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی جهت معرفی به جامعه اسلامی و مردم و خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه خون مقدس شهدا در این کشور برپا نمودند و تحولاتی که اتفاق افتاده خدا قوت می‌گویم چرا که دشمن می‌خواهد نظام را ناکارآمد جلوه دهد و امیدواریم خدمات برای ملت قهرمان ما روز به روز درخشان‌تر و این کشور به سوی مسیری که شهدا جانشان را فدا کردند انجام شود.

این نماینده، ولی فقیه در نایین افزود: باید به گذشته خود افتخار کنیم و به آینده امیدوار و قدردان خون شهدا باشیم و این امیدواری را در جامعه تزریق کنیم.

نمایش هنر‌های دستی و محصولات تولیدی خواهران بسیجی

حمیده میرزابیگی فرمانده حوزه بسیج الزهرا (س) نایین در حاشیه این مراسم به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت: این نمایشگاه در بخش‌های مختلف و با حضور ارگان‌ها و شرکت‌های مختلف برگزار شده که یکی از این غرفه‌ها در اختیار بسیجیان حوزه الزهرا (س) قرار داده شده تا خواهران بسیجی بتوانند هنر‌های دستی و محصولات تولیدی خود را به نمایش درآورند.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه را به نمایش گذاشتن توانایی‌ها و استعداد خواهران دانست و گفت: خواهران در بعد از انقلاب توانسته اند با حضور در دوره‌های آموزشی، مهارت‌های لازم را کسب و به مرحله‌ی نمایش بگذارند.

این فرمانده بسیج گفت: خواهران با تولید صنایع خانگی و محصولات تولیدی می‌توانند در مخارج زندگی، به خانواده‌ی خود کمک کنند که این هم از نشانه‌های خیر و برکت بعداز پیروزی انقلاب اسلامی است.

این نمایشگاه از۱۲ لغایت ۱۸ بهمن ماه و از ساعت۱۵:۳۰ الی۲۱ برای بازدید عموم مردم در سالن تعاونی روستایی نایین، دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: بسیج ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.