کلید اصلی توسعه اردبیل توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: زیربنا و کلید اصلی توسعه استان در زمینه‌های مختلف، توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس کریمی، سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران حوزه ICT استان اردبیل افزود: زیربنا و کلید اصلی توسعه استان در زمینه‌های مختلف، توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در توسعه ارتباطی استان صورت گرفته و آینده نگری‌های لازم انجام شده است که جای قدردانی دارد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: عملکرد ادارات تابعه وزارت در استان مانند توسعه فیبرنوری استان و اعطای تسهیلات اشتغالزایی در راستای توسعه کسب و کار و خلق ثروت حوزه ICT، باعث ایجاد امیدواری و خوش بینی به آینده این حوزه در استان می‌شود.

کریمی بیان کرد: با اطلاعات و برنامه ریزی‌های ماطبق با علم روز و تلاش در پاسخگویی به نیاز‌های کنونی حال و آینده جامعه، باید تلاش کنیم تا استان اردبیل جزو ۳ استان برتر کشور در حوزه ICT شود.

وی با اشاره به برگزاری موفق نهمین نمایشگاه الکامپ استان اردبیل، گفت: نیاز جامعه این است که در توسعه کسب و کار ICT و فناوری‌های نوین، در مسیر تجاری سازی و خلق ثروت در این حوزه قدم‌های اساسی برداشته شود.

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با اشاره به پتانسیل‌های بومی استان در حوزه ICT و تشویق و تقویت بخش خصوصی در سرمایه گذاری در این حوزه، افزود: باید با برنامه ریزی‌های جدید، با سرعت و دقت، قوی‌تر عمل کرده و با توجه به بخش خصوصی واستفاده از جوانان بومی و نخبه، گام در توسعه بیتشر این حوزه برداریم و با هزینه کم و زمان کوتاه به بهترین نتیجه دست یابیم.

انتهای پیام/ح

اعطای تسهیلات اشتغالزایی در راستای توسعه کسب و کار در اردبیل

 

برچسب ها: ارتباطات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.