پروژه گاز رسانی به ۷ روستای بوکان، بعد از ظهر امروز با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

پروژه گازرسانی به ۷ روستای بوکان به بهره برداری رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، بعداز ظهر امروز (شنبه) همزمان با آغاز برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طی مراسمی با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی، مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، پروژه گازرسانی به هفت روستای محور ملالر بوکان به بهره برداری رسید.

این پروژه شامل گازرسانی به هفت روستای بخش سیمینه بوکان شامل روستا‌های ملالر، آلی کند، اسپوغه، عبداله تپه سی، لگز، قازانسر و شیخ آلی در قالب گازرسانی به مسیر محور ملالر است.

در حاشیه این مراسم که در روستای ملالر برگزار گردید، اسماعیل رسول زاده رئیس شرکت گاز بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح، ۴۷۷ خانوار روستایی با ۱ هزار و ۵۵۵ نفر جمعیت از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند، افزود: در دهه مبارک فجر، گازرسانی به پنج طرح صنایع و بخش کشاورزی نیز در این شهرستان آغاز خواهد شد که برای اجرای این طرح‌ها نیز، ۱٨ هزار و ۷۴۴ متر لوله گذاری خواهد شد و مبلغ ۴۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال اعتبار نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.

انتهای پیام/ف

پروژه گاز رسانی در ۷ روستای بوکان  به بهره برداری رسید

برچسب ها: گاز ، کشاورز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.