مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۳۷ کارگاه آموزشی مبارزه با بیماری بروسلوز یا تب مالت در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رضا خواجوی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی با هماهنگی داره کل دامپزشکی استان بطور همزمان تعداد ۳۷ کارگاه آموزشی را در سراسر استان اردبیل در خصوص بیماری بروسلوز یا تب مالت برگزار نمود که جزو بیماری‌های مشترک انسان و دام محسوب می‌شود و هرگونه سهل انکاری و بی توجهی به این بیماری می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را بوجود بیاورد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این کلاس‌های آموزشی بالابردن سطح اطلاعات و آگاهی‌های عمومی بهره برداران در خصوص بیماری‌های مشترک انسان و دام است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: وظیفه‌ای که ترویج بر عهده دارد ارائه، اشاعه، توزیع و تفیذ ایده‌های نو و پدیده‌های جدید علمی است که بهره برداران می‌بایست با استفاده از امکانان بروز آموزشی و در کمترین زمان ممکن پس از بدست آوردن اطلاعات لازم در خصوص بیماری‌ها درصدد ریشه کنی آن‌ها برآیند.

خواجوی افزود: تعداد افرادی که در این کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده و مورد آموزش قرار گرفتند بیش از ۱۵۰۰ نفر می‌باشد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: سیاست اجرای این کارگاه‌های آموزشی در طول سال در خصوص دیگر بیماری‌های مشترک انسان و دام ادامه خواهد یافت و هر عاملی که به اقتصاد دامداری استان خسارت وارد بسازد با آگاه سازی و دادن اطلاعات لازم به بهره برداران مهار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

برگزاری کارگاه بیماری‌های مشترک انسان و دام در اردبیل

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.