موسسه فرهنگی ورزشی پیام به بهانه دهه فجر در ۱۱ رشته ورزشی مسابقاتی را برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقات ورزشی مختلف به میزبانی باشگاه پیامبه گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه فرهنگی ورزشی پیام که جزو باشگاه‌های ورزشی قدیمی شهر تهران محسوب می‌شود به مناسبت دهه فجر در رشته‌های مختلف ورزشی مسابقاتی را برگزار کرد. این باشگاه در سال‌های گذشته در فوتبال کشورمان تیم داری کرده و در حال حاضر نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. فعالیت‌های اخیر این موسسه بیشتر بر روی استعداد یابی و هدایت افراد در سنین پایین متمرکز شده است.

حمید عباسی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی پیام در مورد مسابقاتی که به بهانه دهه فجر برگزار می‌کنند گفت: باشگاه پیام بر حسب وظیفه و یاد آوری دلاوری‌های عزیزانی که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی از جان خود گذاشتند هر ساله مسابقاتی را برگزار می‌کند. امسال نیز ما مسابقات دهه فجر را در ۱۱ رشته ورزشی بین همکاران آقا و خانم آغاز کردیم و انشاالله در چند روز آینده این دور از رقابت‌ها به پایان خواهد رسید.

او ادامه داد: در طی سال المپیاد و مسابقات مختلفی برگزار می‌کنیم که این المپیاد ویژه کارکنان شرکت مخابرات ایران است و در ۲ نوبت ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود. المپیاد مدیران را داریم و جام شهدا را برگزار می‌کنیم. هر سال کلاس‌های آموزشی تابستان را داریم که امسال حدود ۱۹۰۰ نفر از فرزندان کارکنان و متقاضی از بیرون در این دوره از کلاس‌ها شرکت کردند. این کلاس‌ها در ۲ بخش پسران و دختران در سنین مختلف برگزار شد. این کلاس‌ها شامل کلاس‌های فرهنگی می‌شود و هم ورزشی.

عباسی در مورد بحث استعداد یابی توضیح داد: در کنار این بخش ما مرکز استعداد یابی ورزشی و پایه سلامت را از اواخر سال گذشته افتتاح کردیم تا افرادی که علاقه‌مند هستند در تست‌های مختلف شرکت کنند. اطلاعات بدست آمده در نرم افزار مربوطه قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود که شخص از نظر روحی و جسمی شرایط حضور در کدام رشته ورزشی را دارد و آن فرد به سمت رشته‌ای برود که در آن استعداد‌های لازم را دارد.


بیشتر بخوانید:

خاطره خوش ملی پوش تکواندو از دیدار با رهبر معظم انقلاب

تقدیر وزیر ورزش از فدراسیون کشتی

گل محمدی: بیش از ۴۰ پروژه ورزشی در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود


انتهای پیام/

صحبت های عباسی در مورد برگزاری مسابقات دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار