معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت:پیاده رو‌های بافت فرسوده ارومیه باهدف تسهیل تردد شهروندان به ویژه معلولان بازسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمد کاظم زوار معاون فنی وعمرانی شهرداری ارومیه گفت: ساخت سرویس‌های بهداشتی مناسب موضوعی است که همگان به آن توجه دارند و دراین راستا بر اساس بودجه سال ۹۸ شهرداری در ۵ نقطه شهر، چون خیابان عطایی نسبت به احداث سرویس بهداشتی اقدام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر چندین پروژه مطالعاتی توسط معاونت در دست اجراست، عنوان کرد: ساخت پل‌های عابر پیاده با بهرگیری از طرح‌های ایرانی اسلامی، ساماندهی ورودی‌های شهر و بهره گیری از طرح‌های ایرانی اسلامی، چون بهره گیری از الگوی بنای سه گنبد و تعریض برخی وردی‌ها از جمله پروژه‌های در دست مطالعه است.

زوار اظهار کرد: بازسازی پیاده رو‌های بافت فرسوده با هدف تسهیل تردد شهروندان و به ویژه معلولان شهروند، جداره سازی خیابان امام (ره)، ساماندهی معابر و آب‌های سطحی بافت فرسوده و به ویژه بازار تاریخی ارومیه و کف سازی بازار از اهم فعالیت‌ها در جهت احیای بافت فرسوده در سال ۹۸ است.

وی با اشاره به جدار سازی خیابان امام (ره)، عنوان کرد: جدار سازی خیابان امام (ره) با هدف زیبا سازی نمای شهری و با بهرگیری از طرح‌های ایرانی اسلامی با اختصاص ۵ میلیارد تومان از سمت میدان انقلاب آغاز شده است و در سال ۹۸ این طرح سرعت خواهد گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه با بیان اینکه بازار تاریخی ارومیه نیاز به کف سازی دارد، گفت: کف سازی وهمچنین تبدیل شیروانی‌های سنتی به گنبدی بازار تاریخی ارومیه با ضوابط و کار کارشناسی و با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان از سال ۹۸ وارد فاز اجرایی می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

ساماندهی پیاده رو ها در ارومیه

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.