گیرمو دل تورو با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود،جزئیات و ژانر فیلم جدیدش را معرفی کرد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، گیرمو دل تورو، برنده جایزه اسکار بهترین فیلم و کارگردانی در سال ۲۰۱۸، در صفحه شخصی خود ویدیویی کوتاه از جدید‌ترین فیلم خود که تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد منتشر کرد، این اولین اطلاعاتی است که او از فیلم جدیدش به مخاطب می دهد.

 «داستان‌های ترسناکی که باید در شب گفته شوند» نام این فیلم است و فیلمنامه آن توسط «دل تورو» نوشته شده است، اقتباسی از کتابی به همین نام به نویسندگی «آلوین شوارتز» که نویسنده کتاب‌های مخصوص کودکان و نوجوانان است. این کتاب در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی منتشر شد و بیش از هفت میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشت.

در ویدیوی کوتاهی که از این فیلم منتشر شد، شخصیت ترسناک این فیلم به دنبال انگشت قطع شده خود می گردد و پسر جوانی که در فیلم مخفی شده و شاهد این صحنه است. علاوه بر این ویدیو، سه ویدیوی دیگر نیز از این فیلم منتشر شد.

این فیلم توسط «آندره اوردال» که در گذشته فیلم‌هایی در ژانر وحشت از جمله «کالبد شکافی جین دو» ساخته بود کارگردانی خواهد شد. همچنین «دنیل و کوین هاگمان» نویسندگان داستان «فیلم لگو» در نویسندگی این فیلم با «دل تورو» همکاری خواهند داشت.

داستان این فیلم پیرامون گروهی از نوجوانان است که توسط راز و رمز‌های قتل‌های ترسناکی که در زادگاهشان اتفاق می‌افتد، احاطه می شوند و به دنبال حل کردن آن هستند.

«زو کولتی، میشل گارزا، گابریل راش، آستین آبرامز، دین نوریس و ناتالی گانژورن» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم در ۹ اگوست ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار