رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، دوران کار و سازندگی و عرض اندام به تمامی جهانیان است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، طلیعه جشن چهلمین سالگرد پیروزی تابناک انقلاب اسلامی  با حضور رییس کل دادگستری ، دادستان ، معاونین ، قضات و کارکنان  دادگستری استان آذربایجان غربی  در  سالن ولایت برگزار شد .

در این مراسم علی اکبر گروسی  رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی  ضمن عرض تسلیت  ایام فاطمیه و تبریک و تهنیت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی  وبا یاد گرامیداشت بنیان گذار  این نظام گفت : انقلاب از جمله انقلاب های بی نظیری پدیده جهانی است دارای ویژگی های منحصر بفرد و با تیکه بر وحی الهی و قرآن و حمایت مردم به پیروزی رسید .

وی افزود:  این دوران ،دوران بلوغ دوران رشد و دورانی است که تجارب کافی کسب شده و انقلاب روی پای خود ایستاده و کار و سازندگی و تعالی و عرض اندام  به تمامی جهانیان است .

رییس کل دادگستری  ضمن اشاره به داشتن وحدت در کشور  بیان کرد: امروز کشور ایران هنرمندی است که توانسته سازنده  وحدت در احاد جامعه باشد و  مسولین جز وحدت نباید به چیز دیگری فکر کنند .

وی هم چنین  از تاثیر گذاشتن فضای مسموم آلود مجازی گفت: امروز بهبوحه انواع گرفتاری ها و مسموم مجازی، فضای بدون کنترل و فضای بسیار مشهور از مطالب تشویش آمیز  که جامعه را تحت تاثیر قرار داده با وحدت می توان  کنترل کنیم و ادامه داد

امروز مدیران در همه بخش ها  باید خدمتگزار مردم باشند و آسایش مردم را فراهم‌سازند امروز زمان عیب جویی نیست بلکه همدلی و یک پارچه ایستادن در مقابل دشمنان هست .

 وی با اشاره  به انتظارات مردم از سیستم قضایی نیز اظهار کرد : انتظار مردم از قوه قضاییه ایجاد عدالت و رسیدگی به مشکلات آنان است و با یاری همکاران قضایی بسیار کوشا و دقیق رسیدگی می شود.

گروسی با اشاره بر عدم قرار کاهش  جمعیت کیفری استان گفت :در  سطح استان در زمینه کاهش جمعیت کیفری در موقعیت مطلوبی نیسیتم که در این زمینه باید اقدامات بیشتری صورت گیرد  .

 و از همه آحاد جامعه خواست  امسال نیز مثل سال های گذشته با عزت و اسقامت 

در چهلمین سال انقلاب اسلامی در راه پیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند و ثابت کنند که  مردم ایران هنوز ایستاده و راه امام ادامه دارد.

در این مراسم علی نژاد  معاون فرهنگی  دادگستری استان  ضمن خیر مقدم گویی از تمامین حضار  تقدیر و تشکر کرد .

وی با گرامی داشتن ایام الله دهه فجر و قرار گرفتن در چهلمین سالگرد پیروزی گفت :این ایام فرصت خیلی چیزا ها است بازدید ها و بازنگری ها و بررسی های مجدد و تصمیم گیری هایی مهم برای آینده روشن است .

انتهای پیام/م

برگزاری جشن انقلاب در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.