مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری مشهد گفت: با تامین اعتبار در سال‌های آینده پایانه مسافربری مشهد با همکاری پارک علم و فناوری هوشمند می‌شود.

هوشمند سازی پایانه مسافربری مشهد در سال های آینده

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن شریعتی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری مشهد گفت: این امر با رویکرد خدمت محور به زائران و مسافران در تمامی عرصه‌ها و استفاده از روش‌های نوین خدمات‌رسانی صورت می‌پذیرد.

وی  در بازدید از پارک علم وفناوری که با  حضور جمعی از مدیران سازمان‌ها و روسای ادارات  انجام شد افزود:   امیدواریم  با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین کمک دانشگاه‌ها به اهداف مدنظر در حوزه فنّاوری‌های نوین دست پیدا کنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با پارک علم و فناوری خراسان رضوی هستیم تا گامی مهم در ارائه خدمت به زائران و مجاوران در حوزه هوشمندسازی برداریم که این تفاهم‌نامه ذر هفته‌های آینده منعقد می‌شود.

شریعتی تصریح کرد: البته سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در سال‌های گذشته تجربه خوبی از همکاری با پارک علم و فناوری داشته است که یک از نمونه‌های آن تبدیل نیروگاه «سی اچ پی» به «سی سی اچ پی» و یا استفاده از سلول‌های خورشیدی در پشت‌بام ساختمان مرکزی پایانه مسافربری امام رضا (ع) است.

وی افزود: از طرفی اجرای طرح مدیریت انرژی ایزو ۵۰۰۰۱ نیز توسط یکی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه پارک علم و فناوری در حال انجام است که امیدواریم با این طرح شاهد کاهش مصرف حامل‌های انرژی در پایانه مسافربری امام رضا (ع) باشیم.

انتهای پیام //م.ن


همکاری پایانه‌های مسافربری مشهد با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار