طرح ملی پارک‌گام با هدف توسعه و تعمیم ورزش در بین خانواده ها و نشاط و سلامت اجتماعی در بوستان گوللرباغی ارومیه رونمایی شد.

رونمایی از طرح ملی پارک‌گام در سه شهر آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران،  و در ششمین روز از دهه فجر با حضور زهرا موسوی سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ، طرح ملی پارک‌گام با هدف توسعه و تعمیم ورزش در بین خانواده ها و نشاط و سلامت اجتماعی در بوستان گوللرباغی ارومیه افتتاح و رونمایی شد.

طرح ملی پارک گام به صورت همزمان و زنده ویدئو کنفرانسی در شهرستان های خوی، میاندوآب نیز  رونمایی شد.

به گفته عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی پیاده روی و اجرای حرکات ورزشی زیرمجموعه رشته های ورزش‌های روستایی و عشایری و همگانی از برنامه های اصلی این طرح است و در کنار آن بسته های فرهنگی مختلف به بانوان نیز اهدا می‌شود.

زهرا سادات موسوی سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در آیین رونمایی و افتتاح این طرح ها ضمن تبریک ایّام دهه فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: امروز توسعه و تعمیم ورزش در بین خانواده ها و اجتماعی کردن آن در بین آحاد مختلف مردم یکی از مهمترین راه های تأمین سلامت روحی و جسمی و نشاط و شادابی است و یقینا جامعه سالم می تواند نقش مؤثری در موفقیت های ابعاد مختلف زندگی انسان داشته باشد.
 
وی افزود: طرح ملّی پارک گام یکی از مهمترین برنامه ها و طرح های معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مسیر سلامت و نشاط عمومی خانواده هاست که با همکاری شایسته ادارات کل استانی به فضل الهی توانسته ایم آن را در استان های مختلف اجرایی کنیم.
 
زهرا سادات موسوی از تلاش های مدیرکل و مجموعه تلاشگران ورزش استان آذربایجان غربی بخصوص در حوزه ورزش بانوان و نیز شهرداری و شوراهای اسلامی شهر و دهیاری ها تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که اجرای منظم و بهره برداری برنامه محور این طرح موجبات توسعه بیش از پیش ورزش در بین خانواده ها را فراهم نماید.

انتهای پیام/م

اجرای طرح پارک گام در ارومیه

برچسب ها: ورزش ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.