فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و قانونی پلیس با متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی خبر داد.

استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایلام

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: این طرح با هدف پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و همچنین قلیانسرا‌های متخلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط یگان‌های اجرایی شهرستان اجرا شده است اظهار کرد:کاهش میزان وقوع جرائم و افزایش احساس امنیت شهروندان در کلیه اماکن از دیگر اهداف این طرح پلیس بوده است.

سرهنگ موسوی اضافه کرد: از نتایج این طرح دستگیری ۴ سارق لوازم داخل خودرو، دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر و همچنین پلمپ ۲ قلیانسرای متخلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند ادامه داد: مردم در صورت برخورد با هرگونه ایجاد مزاحمت از سوی اراذل و اوباش و یا مشاهده مظاهر علنی فساد با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام همچنین با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی و خواستار همکاری بیش از پیش شهروندان در شناسایی جرایم و دستگیری مجرمان و متخلفان شد.

انتهای پیام/ د

اجرای طرح امنیت اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.