مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی ۳۲ هزار زوج جوان نیازمند با دریافت کمک‌هزینه جهیزیه از این نهاد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ترویج و توسعه ازدواج آسان بین زوج‌های جوان تحت حمایت را یکی از اولویت‌های مهم این نهاد برشمرد و گفت: طی ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی ۳۲ هزار زوج جوان نیازمند با دریافت کمک‌هزینه جهیزیه از این نهاد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی بابیان اینکه در ۹ ماهه امسال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تأمین جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج مددجویان هزینه شده است ، گفت: در این مدت ۹۳۱ زوج جوان و همچنین زنان سرپرست خانوار که ازدواج مجدد داشتند از این خدمات بهره‌مند شد‌ند.

الهی راد افزود: دختران تحت حمایت ، فرزند ذکور مددجو ، دختران و پسران نیازمند غیر مددجو و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت که قصد ازدواج مجدد دارند چهار گروه هدف در این زمینه هستند.

وی گفت: زوج‌های مددجو از مشاوره‌های قبل ، حین و بعد از ازدواج این نهاد استفاده می‌کنند به‌طوری‌که آمار طلاق در مددجویان کمیته امداد بسیار کمتر از آمار طلاق در کشور است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۳ هزار و ۳۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند.

انتهای پیام / ب 

هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تأمین جهیزیه مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.