رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران از پذیرش دانشجو در رشته‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ورودی بهمن ماه خبر داد.

خاکزادیان رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: براساس مصوبه جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش کشور، دانشگاه علمی و کاربردی اقدام به پذیرش دانشجو در رشته‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای پیوسته کرده است.

وی افزود:علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های کارشناسی حرفه‌ای آسیب شناسی اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد، کارشناسی حرفه‌ای حقوق، ارشاد امور کیفری، کارشناسی حرفه‌ای پدافند غیر عامل و کارشناسی حرفه‌ای مدیریت ایستگاه پلیس می‌توانند برای ثبت نام تا ۲۳ بهمن ماه حضوری به آدرس این دانشگاه واقع در ابتدای شهرستان ساری، جنب اداره منابع طبیعی استان مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی فرماندهی انتظامی مازندرن گفت: شرط پذیرش داوطلبان پس از احراز شرایط لازم، دارا بودن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) حداقل تا ۳۰ بهمن ماه است.

خاکزادیان افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در سایر رشته‌های مورد علاقه برای اطلاع از رشته‌های تحصیلی اعلام شده می‌توانند به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند.

وی از علاقه‌مندان به تحصیل اعم از داوطلبانی که در دوره پذیرش مهرماه و یا مرحله تمدید پذیرش در تکمیل ظرفیت مهرماه ثبت نام کرده اند و یا موفق به ثبت نام نشدند خواست: به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی مورد نظر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م

آغاز ثبت نام در رشته‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.