معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری درسفر اراک گفت: جوانگرایی خیلی میتواند به رشد بالنده نهاد‌های رهبری در دانشگاه‌ها کمک کند

جوانگرایی خیلی میتواند به رشد بالنده نهاد‌های رهبری در دانشگاه‌ها کمک کندحجت الاسلام تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در رابطه با سیاست‌های کلی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: جوانگرایی خیلی میتواند به رشد بالنده نهاد‌های رهبری در دانشگاه‌ها کمک کند و طبیعتا ارتباط با دانشجویان و اساتید سرلوحه‌ی کار دفتر نهاد است که منجر به اتفاقات خوب خواهد شد.

حجت الاسلام تقوی افزود: با توجه رهبری به جوانان و طبق رویکرد مدیریت جدید دفتر نهاد رهبری این توقع وجود دارد که در سیاست گذاری جدید در دانشگاه‌ها دفاتر نهاد را به این سمت ببریم که از طلبه‌های فاضل و جوان و انقلابی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: طبیعتا در دفتر نهاد رهبری نیز که وظیفه‌ی هدایتی و نظارتی کشور را بر عهده و کمتر وظایف اجرایی دارد و توقع اجرا از آن کم است، این هدایت و نظارت باید به نحو درستی انجام بشود و ما در هر قسمتی که هستیم باید یک حرکت رو به جلو داشته باشیم.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری همچنین با اشاره به رشد بنیش سیاسی دانشگاه اراک اشراف به استان مرکزی دارم ادامه داد: روند رو به رشدی در دانشگاه اراک نسبت به دهه‌های گذشته اتفاق افتاده است و دانشگاه اراک دانشگاه بالنده‌ای شده و میتواند در مجموع دانشگاه‌های کشور ادعا داشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به اساتیدی که در دانشگاه هستندو جو خوب حاکم در این دانشگاه جلسات بینشی و اردو‌هایی که برای دانشجویان و اساتید برگزار میشود به این رشد بصیرتی سیاسی کمک می‌کند.

انتهای پیام / ج

سخنان معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در اراک درباره جوانگرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.