رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از اهدای بیش از ٣٥٠ جلد کتاب به ادارات و مراکز فرهنگی این شهرستان در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فلاح رنجبر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسرگفت:به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد ٣٥٠ جلد کتاب با عناوین مختلف در ایام دهه فجر، به ادارات و مراکز فرهنگی شهرستان رودسر اهدا شد.

وی با توجه به نقش کتاب و مطالعه در ارتقای آگاهی جامعه  و کتابخوانی می‌تواند کمک شایسته‌ای در ارتقای شاخص مطالعه در شهرستان داشته باشد، افزود: از ٣٥٠ جلد کتاب اهداء شده، ٢٠٠ جلد کتاب به قرارگاه فرهنگی شهرستان - ١٠٠ جلد کتاب به انجمن اسلامی دانش آموزی و ٥٠ جلد کتاب نیز به هنرمندان شهرستان ارائه شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر با اشاره به فرهنگ کتابخوانی در جامعه، گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش مطالعه را از اهداف این کار فرهنگی برشمردو اهمیت به مقوله کتابخوانی را ضروری دانست.

علی فلاح رنجبر در ادامه تصریح کرد: اهدای کتاب به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ، مدارس و مهد‌های کودک، از دیگر برنامه‌های این اداره در ادامه ایام دهه فجر است.

 

انتهای پیام / ق

 

بیش از ٣٥٠ جلد کتاب در ایام دهه فجر  به ادارات و مراکز فرهنگی رودسر اهدا شد

 

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.