معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور گفت: 22 هزار و 335 پروژه متفاوت و شاخص در کل کشور همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور و رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، در حاشیه آیین بهره بردار و عملیات آغاز به ساخت چهار طرح عمرانی خدماتی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: این تعداد پروژه در قالب ابرپروژه و پروژه های بزرگ و کوچک با اعتباری بیش از 30 هزار میلیارد اجرا می شود.
وی با تاکید بر اینکه امسال بهمن متفاوتی را تجربه می کنیم و علی رغم شرایط سخت اقتصادی پروژه های بسیار خوب و ارزشمندی را افتتاح کردیم افزود: در استان اصفهان نیز 1279 پروژه بسیار ارزشمند با اعتبار 2 هزار و 60 میلیارد تومان در دهه فجر بهره برداری شود.
به گفته وی، افزون بر این طرح ها در سطح کشور عملیات اجرای 40 هزار پروژه جدید زودبازده و کم هزینه نیز در تمام روستاها و شهرهای کشور آغاز شده است.
رئيس سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، با اشاره به فعالیت 9 کلان شهر کشور در حوزه حمل و نقل ریلی گفت: وزارت کشور از پروژه های ریلی این کلان شهرها حمایت و پشتنیبانی می کند.
جمالی نژاد، تصریح کرد: در اصفهان خط اول که فاز1 و 2 و 3 آن راه اندازی شده است تلاش می کنیم راه اندازی خط دوم آن را نیز از طرف وزارت کشور و سازمان شهرداری ها حمایت شود.
وی با تاکید بر اینکه برای سال 98 مبلغ خوبی در بودجه دیده شده و در تلفیق بودجه هم نمایندگان انصافا کمک و حمایت کردند گفت: حدود 8 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت پیش بینی شده است که مبلغ قابل تو.جهی هست.
به گفته وی، یقینا بودجه به شهر اصفهان هم برای خط دوم اختصاص خواهیم داد و تلاشمان بر این هست که از تبصره 18 هم بتوانیم بویژه به استان، شهر اصفهان و کلان شهرها کمک کنیم.
معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور اظهارداشت: تمام تلاش ما برای تاسیس حمل و نقل روان در کلان شهرها و تشویق به حمل و نقل عمومی است.
جمالی نژاد ، در خصوص کمک به روستاه و شهرهای کوچک گفت: همچنین توزیع عادلانه خدمات و امکانات را در دستور کار و توجه ویژه به روستاها و شهرهای کوچک از جمله با اجرای همین 40 هزار پروژه کم هزینه و زوده بازده را وزارت کشور در دستور کار قرار داد.
وی در پایان افزود: 40 پروژه خوب شهرداری کاشان نیز با بیش از 40 میلیارد تومان اجرا می شود که امیدواریم با اجرای این طرح ها نشاط و شادابی و پویایی را در شهر و استان و کشورمان داشته باشیم.

 

انتهای پیام / س

افتتاح طرح های عمرانی در کاشان

برچسب ها: شهرداری ، هیئت دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.