وزیر بهداشت گفت:طرح پرونده الکترونیک سلامت تا پایان امسال در پنج استان و تا پایان سال آینده در سراسر کشور اجرا می‌شود.

اجرای طرح پرونده الکترونیک سلامت در پنج استان تا پایان سالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،نمکی،وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  در حاشیه بازدید از چند طرح درمانی در قم گفت: طرح پرونده الکترونیک سلامت تا پایان سال در پنج استان و تا پایان سال آینده در سراسر کشور اجرا می‌شود،این طرح زمینه ساز اجرای طرح پزشک خانواده است.

وی افزود: با اجرا شدن این طرح پرونده پزشکی بیماران به صورت سراسری و شبکه‌ای در همه بیمارستان‌های کشور قابل رویت است و پزشک در هر جای کشور می‌تواند سوابق پزشکی و درمانی بیمار را در شبکه مشاهده کند.

نمکی  همچنین از حل مشکل دارو و تجهیزات پزشکی تا پایان سال آینده خبر داد و افزود: هفت هزار تخت نیز تا پایان امسال به فضای درمانی کشور اضافه می‌شود.

 وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  با بیان اینکه در حوزه بهداشت و پیشگری برنامه‌های خوبی در حال اجراست گفت: این برنامه‌ها شامل پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر مانند دیابت، سرطان و فشار خون است.

 نمکی همچنین با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی بیمارستان هزار تختخوابی در منطقه پردیسان گفت: این بیمارستان به عنوان مرکز ریفرال در این منطقه از کشور فعالیت خواهد کرد.

وی گفت: طرح‌های دیگر از جمله بیمارستان امیرالمومنین نیز با کمک خیران در حال ساخت است که در این بازدید راهکار‌های تزریق منابع به این طرح و چند طرح درمانی دیگر بررسی شد.

انتهای پیام/ش

بازدید نمکی از طرح های درمانی قم

برچسب ها: درمان ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار