استاندارمرکزی درسخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: نرخ بیکاری در استان یک ونیم در صد پایین آمده است.

. نرخ بیکاری در استان طبق اعلام مرکز آمار یک ونیم در صد پایین آمدهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی درسخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز اراک گفت: طبق اعلام مرکز آمار نرخ بیکاری در استان یک ونیم در صد پایین آمده و امیدواریم بتوانیم از وضعیت اقتصادی کنونی عبور کمک کنیم.

آقازاده افزود: در یک سال گذشته شاهد اتفاقات خوبی در استان بودیم و پروژه‌های دهه فجر از نظر تعداد و بود جه ۲ برابر سال گذشته بود و از مردم و آیت الله دری بابت کمکی که داشتند تشکرمی کنم و امیدواریم با این حمایت‌ها بتوانیم موفقیت‌های خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در صنعت با حضور رئیس مجلس از ۱۵ محصول تولیدی شرکت هپکو رونمایی شد اضافه کرد: خیلی از شرکت‌های بزرگ ما اگر طلب هاشان پرداخت شود مشکلی نداریم و امیدواریم تا پایان سال حقوق و مطالبات کارگران را پرداخت کنیم.

مردم استان مرکزی ان شاء الله با حضور خودشان پاسخ محکمی به دشمنان خواهند داد

استاندار مرکزی ادامه داد: مردم استان ان شا الله با حضور خودشان در راهپیمایی پاسخ محکمی به دشمنان خواهند داد و وعده دیدار ما ۲۲ بهمن خواهد بود.

وی با بیان اینکه افتخارات زیادی در طول انقلاب داشته ایم اظهار کرد: امام (ره) باهشیاری تمام از نیرو‌هایی استفاده کردند که با وجود بی تجربه بودن موجب تحولات خوبی شدند که به حفظ انقلاب کمک کرد.

آقازاده بیان کرد: درجنگ تحمیلی هم با وجود جنگ با عراق وکمک چند کشور به صدام با درایت امام (ره) جنگ به خوبی تمام شد و بعد از جنگ با تدبیرخوب رهبری کشور به پیشرفت و بالندگی، ساختن خرابی‌های جنگ و دستیابی به خیلی از علوم رسیدیم، اما شهادت‌های بسیاری توسط دشمن را شاهد بودیم.

آقازاده تصریح کرد: امروز در علوم مختلف در بین کشور‌های دنیا در بین ده کشور اول هستیم و شاهد گسترش انقلاب در خارج مرز‌ها در قلوب مردم هستیم که از پیروزی‌های جمهوری اسلامی نفوذدر دلهاست.

برنامه موشکی ما به عنوان یک قدرت بازدارنده از نان شب واجب تراست

وی تاکید کرد: برنامه موشکی ما که برای کشور‌ها چالش برانگیز است اگر امروز نبود امنیت هم نبود و برنامه موشکی ما به عنوان یک قدرت بازدارنده از نان شب واجب‌تر و بازدارنده از تجاوزهاست.

آقازاده گفت: در حالی که طی ۱۰۰ سال گذشته به کشوری تجاوز نکردیم در معرض تهدید هستیم و برنامه موشکی و سایر برنامه‌های دفاعی برای جلوگیری از فکر تجاوز به کشور ماست.

وی بیان کرد: امنیت بسیار خوب امروز و تلاش برای رسیدن به علوم مختلف نشان از تلاش جمهوری اسلامی برای رفاه مردمش است.

انتهای پیام/ ج

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.