در همایشی از ۷۵ نفر از نخبگان قرآنی گیلانی دارای رتبه کشوری و بین المللی جهان اسلام قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، درهمایش تجلیل از ماندگاران قرآنی استان گیلان از ۷۵ نفر از نخبگان قرآنی دارای رتبه در مسابقات کشوری اوقاف و بین المللی جهان اسلام و اساتید دارای سابقه بالای آموزش قرآن با اهدای هدایا و لوح سپاس قدردانی شد.

حجت الاسلام احمد پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری درهمایش تجلیل از ماندگاران قرآنی استان گیلان در رشت گفت: انقلاب ما منتسب به ولایت، امامت و حضرت زهرا (س) است.

وی با بیان اینکه، انقلاب ما یک انقلاب قرآنی و اسلام محور است، افزود: قرآن کریم، کتاب هدایت و انسان سازی است و باید بیشتر از این کتاب الهی در زندگی فردی و اجتماعی بهره برد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر زندگی خودمان را با قرآن تراز کنیم در دنیا و آخرت عاقبت به خیر خواهیم شد.

حجت الاسلام احمد پروایی گفت: اگر تمسک به قرآن و عترت بین ما، مردم، مسئولان و جامعه اتفاق بیافتد جامعه به رستگاری می‌رسد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: همه ما مدیون انقلاب اسلامی هستیم و برای شکر نعمت انقلاب و به نشانه قدرشناسی باید به مردم خدمت کنیم.

حجت الاسلام احمد پروایی، خدمت به مردم را بزرگترین عبادت خواند و گفت: اجر و پاداش خدمت به مردم در درگاه الهی بسیار بالاست.
همچنین حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان نیز در همایش تجلیل از ماندگاران قرآنی با تاکید بر بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مردم گفت: در چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی باید نگاهی به گذشته و امید به آینده داشت.

وی افزود: انقلاب ما یک حرکت برجسته و متاثر از آموزه‌های فاطمی بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: درسی که از نهضت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) می‌توان گرفت، لزوم دفاع از ولایت برای سعادتمندی جامعه است.

حجت الاسلام ستار علیزاده، با اشاره به اینکه امروزه دنیا تشنه معارف اهل بیت و فاطمی است، افزود: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز صدور معارف اهل بیت به تمام دنیا شد.

وی، ترس دشمنان اسلام از انقلاب اسلامی را به علت صدور آموز‌های اسلامی و ظلم ستیزانه اسلام دانست و تصریح کرد: حرکتی که انقلاب اسلامی ایران آغاز کرده، به برکت قرآن کریم متوقف نخواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

قدردانی از ۷۵ نخبه قرآنی گیلانی دارای رتبه کشوری و بین المللی جهان اسلام

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.