نماینده مردم سقز و بانه و رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت:انقلاب اسلامی ایران سرآغاز حرکت جهانی استکبار ستیزی بود، انقلابی که درس‌های آزادی و آزادگی را برای جهانیان تفسیر می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محسن بیگلری، نماینده مردم سقز و بانه و رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز حرکت جهانی استکبار ستیزی بود، انقلابی که درس‌های آزادی و آزادگی را برای جهانیان تفسیر می‌کند.

وی افزود: انقلابی که ضمن مبارزه با استعمار و طاغوت، امروزه بعد از چهل سال مبارزه با تحریم‌ها با قامتی از جنس اتکا و خودباوری ایستاده است.

بیگلری بیان کرد:  ۲۲  بهمن، تبلور آرمان‌های انقلاب و نماد اتحاد و حضور آگاهانه مردم، پیام بسیار روشن، استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را به همراه دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت:حضور میلیونی و لبیک به رهبر فرزانه انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر اراده و عزمی انقلابی برای پیشرفت و آبادانی و عبور از مشکلات موجود می‌باشد.

وی در پایان   ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران خصوصا مردم عزیز استان کُردستان از عموم مردم دعوت کرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پُررنگ خود یکبار دیگر به آمریکا و سایر قدرت‌های استعماری درسی به عظمت انقلاب دهند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.