پوشش زنده تصویری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن امسال از جایگاه شبکه قرآن و معارف سیما در مسیر راهپیمایی تهران در ویژه برنامه «قرار قرآنیان» است.

محجت الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به ایستگاه چهلم رسیده است و چهل در ادبیات و معارف ما عدد کامل است و در آغاز دهه پنجم انقلاب همه دست در دست هم بدهیم و این کشور را که پر از استعداد‌های بالقوه  است به فعلیت برسانیم و همه در کنار هم یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشته باشیم .

سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما عنوان کرد: قرار ما قرآنی‌ها در تهران خیابان آزادی تقاطع نواب صفوی جایگاه شبکه قرآن و معارف سیما ساعت ۹ صبح است.امیدوارم این مسیر را باهم در ۲۲ بهمن طی کنیم و به اهداف مقدس قرآن و اهل بیت (ع) برسیم.

گفتنی است: پوشش زنده تصویری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن امسال از جایگاه شبکه قرآن و معارف سیما در مسیر راهپیمایی تهران (خیابان آزادی تقاطع شهید نواب) و همچنین دیگر شهرستان‌های سراسر کشور از مهم‌ترین بخش‌های در نظر گرفته شده در ویژه برنامه «قرار قرآنیان» است.

گفتگو با مسئولین فرهنگی و قرآنی کشور، اساتید، قاریان بین المللی، پیشکسوتان و کارشناسان قرآنی و معارفی، اجرای گروه‌های همخوانی و نیز پخش گزارش‌های مردمی از دیگر بخش‌هایی است که در برنامه «قرار قرآنیان»  تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار