لحظه سقوط پلکان هواپیما! +فیلم

سقوط پلکان هواپیمایی در یکی از فرودگاه‌های روسیه موجب زخمی شدن شدید تعدادی از مسافران شد.

لحظه سقوط پلکان هواپیما! + فیلم////// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سقوط پلکان یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت اورال ایرلاینز موجب جراحت چند نفر از مسافران این هواپیما شد. سقوط ناگهانی پلکان این هواپیما موجب شد تا دست کم شش مسافر از ارتفاع ۴ متری بر روی باند فرودگاه سقوط کنند. این حادثه هنگامی که مسافران در حال سوار شدن هواپیما بودند، رخ داد. این حادثه صبح روز سه‌شنبه و در منطقه سیبری رخ داد. این هواپیما قرار بود از فرودگاهی در شهر «بارنائول» به مسکو، پایتخت روسیه پرواز کند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته فرودگاه تهیه شده است لحظه وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که با سقوط ناگهانی پلکان هواپیما چند مسافر تعادل خود را از دست داده و روی باند فرودگاه سقوط می‌کنند. در لحظه وقوع حادثه دمای هوا ۱۵- درجه سانتی گراد بود.

پس از این حادثه مسافران آسیب دیده بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند. گفته می‌شود در اثر این حادثه یکی از مسافران دچار شکستگی پا و یکی دیگر نیز دچار شکستگی از ناحیه کمر شده است. سایر مسافران نیز دچار کبودی در نواحی مختلف بدن شدند.

یکی از مسافران در این باره گفت: «همه چیز ناگهان اتفاق افتاد. مانند این بود که در حال تماشای یک بازی رایانه‌ای هستم. من در حال بالا رفتن از پله‌های ابتدای هواپیما بودم که این حادثه رخ داد.»

پس از این حادثه بلافاصله عده‌ای از مسافران و همچنین پرسنل فرودگاه به کمک مسافران حادثه دیده شتافتند. این هوایپما پس از چند ساعت به مقصد مسکو پرواز کرد.

گفتنی است؛ پس از وقوع این حادثه شرکت هواپیمایی اورال ایرلاینز ضمن اعلام عدم پذیرش مسئولیت این حادثه گفت که علت حادثه نقص فنی و مکانیکی پلکان فرودگاه بود و مسئولیت پرداخت غرامت مسافران حادثه دیده با مسئولان فرودگاه است.

انتهای پیام/

سقوط پلکان هواپیما مسافران را راهی بیمارستان کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.