رئیس دادگستری بردسیر گفت: سازمان تأمین اجتماعی باید به وظایف قانونی خود در رابطه با کارگران کارخانه قند بردسیر عمل نماید.

ورود دستگاه قضائی برای حل مشکلات بازنشستگی کارگران قند بردسیر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حسین رمضانی زاده رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان بردسیر در دیدار با مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان گفت: عملیات مزایده املاک و اراضی خارج از سایت کارخانه قند که مرتبط با بحث تولید و اشتغال نیستند در جهت تعیین تکلیف بدهی کارخانه به سازمان تأمین اجتماعی و در راستای حل مشکلات کارگران کارخانه مرتبط با سازمان مزبور در اسرع وقت ادامه خواهد یافت.

وی افزود: با تلاش و هماهنگی فرماندار شهرستان، مسئولین اجرایی و همکاری دستگاه قضایی اقدامات اولیه در جهت تملک کارخانه و حل مشکلات آن و در صورت امکان راه اندازی مجدد کارخانه قند صورت پذیرفته و دادگستری شهرستان تمام تلاش خود را در این راستا در جهت کمک به بهبود وضع تولید و اشتغال و حل مشکلات معیشتی در شهرستان به کار خواهد بست.

علی حسینی مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان ضمن هم در این دیدار با بیان مهم‌ترین اقدامات انجام شده آن سازمان در خصوص مسائل مرتبط با کارخانه قند، خواستار تسریع در رسیدگی پرونده قضایی فی مابین آن سازمان و سایر نهاد‌ها در رابطه با مطالبات موجود و در راستای حل مشکلات کارخانه قند مرتبط با آن سازمان شدند.


انتهای پیام /س


تأمین اجتماعی باید به وظایف خود در رابطه با کارگران کارخانه قند عمل کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.