نماینده مردم نایین و خوربیابانک گفت: اقدامات وحشیانه که از سوی عوامل زورگویان جهان در کشورمان انجام می‌شود ملت ایران را بیدارتر و هوشیارتر از قبل خواهد کرد.

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین و خوربیابانک در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: شکوه و عظمت مردم کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهان به ویژه آمریکا و اسرائیل بود و این‌ها نتوانستند بزرگی و عظمت حرکت ملت ایران را ببینند و دست به یک کار تروریستی زدند و انجام چنین اقدامات سبوعانه‌ای بیانگر ضعف دشمنان ملت ایران است.

وی ضمن تسلیت به ملت ایران، مقام معظم رهبری و خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی گفت: دشمنان ایران اسلامی می‌خواستند جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را تحت الشعاع قرار دهند، اما به همت ملت چنین اتفاقی شکل نگرفت و بی تردید آمریکا و اسرائیل عوامل اصلی این حادثه تروریستی هستند و قطعا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ محکمی به این اقدام پلید و ضد انسانی خواهد داد و انتقام خون پاسداران شهید را از جنایتکاران خواهد گرفت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان نمود: دشمنان در آینده هم در پی فرصتی برای چنین اقدامات تروریستی خواهند بود چرا که مستبدان وقتی که عظمت ملت را می‌بینند به هر اقدام ناشایستی متوسل می‌شوند تا حماسه‌های مردمی را تحت الشعاع قرار دهند.

پوربافرانی در پایان ضمن تسلیت شهادت شهید مدافع حریم امنیت ستوانیکم پاسدار عباس کوهی که در حادثه کور تروریستی سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، خاطر نشان نمود: توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند ملت ایران را به عقب نشینی وادار کند و قطعا اینگونه اقدامات وحشیانه که از سوی عوامل زورگویان جهان در کشورمان انجام می‌شود ملت ایران را بیدارتر و هوشیارتر از قبل خواهد کرد.

گفتنی است شهید عباس کوهی از حوزه خوروبیابانک یکی از شهدای عملیات انتحاری شب گذشته جاده خاش – زاهدان بود.

وی متولد ۱۶ آذر ۱۳۶۸ در روستای ابراهیم آباد خوروبیابانک درسال ۹۲ وارد سپاه شهرستان شد و با مدرک کاردانی مکانیک خودرو در قسمت فنی مهندسی ناحیه مقاومت بسیج مشغول به خدمت بود.

وی شب گذشته در جاده خاش- زاهدان در حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به اتوبوس حامل حافظان مرز‌های میهن اسلامی به شهادت رسید.

انتهای پیام/پ

حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری جاده خاش- زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.