پورابراهیمی گفت:بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیرساخت‌های راه برای شهرستان‌های کرمان و راور توافق شده است که بخشی هزینه شده و بخشی هم براساس توافق صورت گرفته عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در آیین افتتاح پاسگاه پلیس راه راور _ مشهد با اشاره به اقداماتی که در حوزه بهسازی، روکش آسفالت و اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان‌های راور و کرمان انجام گرفته است، گفت: مجموعه اعتباری که قرار شد برای این مجموعه از اقدامات انجام شود  به افزایش ضریب سلامت در حوزه حمل و نقل کشور کمک می‌کند.

وی ادامه داد: مجموع اعتباری که طی روز‌های اخیر برای شهرستان‌های راور و کرمان اخذ شده حدود ۳۰ میلیارد تومان است که بخشی هزینه شده و بخشی هم براساس توافق صورت گرفته عملیاتی می‌شود.

پورابراهیمی افزود: راهدارخانه گردنه خراسانی نیازمند تجهیزات و امکاناتی است که دستور ویژه برای آن لازم است.

وی تصریح کرد: در بحث  تلفات جاده‌ای طی سال‌های اخیر کاهش زیادی داشته ایم، اما هزینه کرد در این حوزه به جامعه کمک می‌کند.

پورابراهیمی گفت: بخشی از درآمد‌های بیمه اجباری که باید انجام شود را برای کمک به نیروی انتظامی و در ماموریت‌های آن‌ها گذاشته ایم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: با توجه به اینکه ۹۰ درصد حمل و نقل در جاده‌ها انجام می‌گیرد، نیازمند اقدامات مثبت در این حوزه هستیم، از ظرفیت آی تی استفاده  که حوزه کنترل و نظارت را در ارتباطات جاده‌ای فراهم کنیم.

وی ادامه داد: نصب دوربین‌های کنترل سرعت اهتمام جدی می‌خواهد، می‌توانیم بخش خصوصی را درگیر این کار برای کل جاده‌های کشور کنیم.

پورابراهیمی بیان داشت: کمک به مسیر راه گلباف در بیدوئیه جزو مصوبات سفر قرار می گیرد که میزان کاهش مسافت و تسهیل عبور و مرور را خواهد داشت.
انتهای پیام/ی

کاهش مسافت مسیر گلباف به بیدوئیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار