روکش آسفالت و لکه گیری مسیر اصفهان_نائین با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در نشست خبری ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که به میزبانی نماینده محترم مردم نائین و خور وبیابانک، در مجلس شورای اسلامی برگزار شد دکتر عباسعلی پوربافرانی از اعتبار ۱۳۰ میلیاردی تخصیص یافته به این مسیر جهت روکش آسفالت و لکه گیری خبر داد.

عباسعلی پوربافرانی گفت:لکه گیری و روکش محور اصفهان_نائین از طریق مناقصه به پیمانکار واجد شرایط واگذار و قرارداد مربوطه منعقد شده است.

پوربافرانی اظهارکرد:بر خلاف اینکه گلایه‌ها و انتقادات زیادی در مورد تسریع این عملیات وارد می‌شود، اما همه چیز بستگی به شرایط آب و هوایی و مساعد شدن شرایط جوی دارد و از الزامات آسفالت این مسیر بهبود شرایط جویست در غیر اینصورت بودجه تخصیص یافته تلف و بازدهی کار پایین خواهد آمد و شهروندان و مسافرین بعد از ماه دوباره شاهد خرابی آسفالت این مسیر خواهند بود.

وی در پایان گفت:قطعا روکش و لکه گیری این مسیر که در دست اقدام و جز برنامه‌های پیش روست به صورت سطحی و رفع مسئولیت صورت نخواهد پذیرفت و استاندار‌های لازم در جهت بهبود و مرتفع شدن مشکلات این مسیر در دستور کار است.

انتها پیام/ب

تصویب اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریالی برای مسیر اصفهان_نائین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.