فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اعتماد حقیقی به جوانان کلید برطرف سازی مشکلات متعدد پیش روی جامعه خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه اردبیل در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر گفت: تکیه بر ظرفیت‌های جوانان راهکار برون رفت از بسیاری از موانع و چالش‌های موجود در جامعه بوده و باید از چنین نیرو‌های مردمی و دارای انگیزه به بهترین شکل ممکن بهره گرفت.

به گفته وی در هر مقطعی از زمان که اعتماد حقیقی به جوانان انجام پذیرفته با کسب دستاورد‌ها و نتایج ارزشمندی نیز همراه شدیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: در دوران جنگ تحمیلی نیز جوانان با تمام وجود همپا با دیگر اقشار و صنوف در صف اول مبارزه قرار گرفته و با جان فشانی خود امنیت، آرامش و استقلال کشور عزیزمان را تضمین کردند.

بابازاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان سرمشقی برای تمامی عرصه‌ها یاد کرد و افزود: سربازی ولایت و گام برداشتن در مسیر آرمان‌های انقلاب باعث مایوس ساختن دشمنان و تداوم پیروزی‌های غرورآفرین نظام خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان اردبیل سه هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، یادآور شد: اردبیلی‌های ولایتمدار در تمامی عرصه‌ها پا به پای دیگر هموطنان‎مان در حمایت از کشور و آرمان‌های موجود لحظه‌ای پا پس نکشیده و همچنان با صلابت و استواری به وظیفه خود جامه عمل خواهند پوشاند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: علاوه بر توان افزایی در مقابل جنگ سخت دشمنان، در مقابل هجمه‌های مستمر و متنوع روانی و نرم استکبار نیز باید با هوشیاری تمام عمل کرد و مقابله با چنین هجمه‌هایی وظیفه دستگاه‌های فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ها را سنگین خواهد کرد.

انتهای پیام/م

رسانه‌ها درخط مقدم جنگ روانی هستند

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.