۴ تن گوشت مرغ غیر بهداشتی با دستور دستگا‌های قضایی از چرخ مصرف خارج شد.

کشف ۴ تن گوشت مرغ غیر بهداشتی در شازندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رضامعینی مقدم سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شازند گفت: ۴ تن گوشت مرغ غیر بهداشتی با دستور دستگا‌های قضایی از چرخ مصرف خارج شد.

 معینی مقدم گفت :این محصولات با وضعیت بسته بندی نامطلوب و غیر بهداشتی توسط یک خودرو باری از استان‌های همجوار به مقصد تهران در حال حرکت بوده که توسط پست قرنطینه توره شبکه دامپزشکی شهرستان شازند کشف و با دستور مقام قضایی معدوم شد.
وی افزود: یک و نیم تن کله و پاچه بدون مجوز در بازرسی‌های بهداشتی انجام شده از خودرو‌های حمل کنند مواد غذایی در شازندکشف که با ارائه مجوز بهداشتی تحویل صاحب بار شد.
وی ادامه داد: واحد پست ثابت و سیار در شبکه دامپزشکی این شهرستان فعال است و روزانه واحد‌های تولید، نگهداری و عرضه مواد خام دامی توسط گروه‌های نظارتی این شبکه مورد بازرسی قرار می‌گیرد.
سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان شازند در پایان از مردم خواست فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله بسته بندی نامناسب و محصولات تاریخ گذشته با شماره ۱۵۱۲ به اداره کل اداره دامپزشکی استان مرکزی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ک.

۴ تن گوشت مرغ غیر بهداشتی از چرخ مصرف خارج شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.