آیت‌الله سبحانی گفت:کاهش نرخ جمعیت در کشور خطرناک است و باید در نیرو‌های مسلح برای مقابله با فرهنگ تک فرزندی تلاش شود تا نسل کشورمان جوان باشد.

تک فرزندی فرهنگی غلط است/جمعیت جوان یکی از ابزارهای قدرت است/کمک به سازندگی کشور از وظایف نیروهای مسلح استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله سبحانی در دیدار با سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح که در دفتر معظم له برگزار شد،گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان باید مراقبت‌های امنیتی را در انتقال نیرو‌ها در نظر بگیرند تا شاهد حوادث تروریستی ناگوار برای این نیرو‌ها نباشیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه جمعیت جوان یکی از ابزار‌های قدرت است،بیان کرد: نظام اسلام از ابتدا بر اقتدار بود، اینکه دشمنان ببینند که ما مقتدر هستیم، روحیه آن‌ها عوض می‌شود.

وی تک فرزندی را فرهنگی غلط دانست وعنوان کرد: کاهش نرخ جمعیت در کشور خطرناک است و باید در نیرو‌های مسلح برای مقابله با فرهنگ تک فرزندی تلاش شود تا نسل کشورمان جوان باشد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم تصریح کرد: براساس آیه قرآن باید هر چه که در توان داشته باشیم برای تقویت نظامی تلاش کنیم تا در دل دشمنان ترس و رعب بیندازیم.

آیت الله سبحانی با اشاره به لزوم تلاش برای تقویت نظامی یادآورشد: هر چه که بتوانیم قدرت نظامی کشور را بالا ببریم تا دشمنان بترسند به آیه قرآن عمل کردیم.

سرلشکر محمد باقری با اشاره به سیاست‌های نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح آمادگی دارند که در زمینه ساخت ابزار پیشرفته صنعت خودروسازی و صنعت نفت کمک کنند.

وی اضافه کرد: کمک به سازندگی کشور از جمله وظایف نیرو‌های مسلح است و در این راستا شاهد افتتاح فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس بودیم که توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) احداث شد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه دورکردن تهدیدات از کشورمان از وظایف نیرو‌های مسلح است، ادامه داد: ایران در زمینه تولید تجهیزات نظامی پیشرفت‌هایی زیاد داشت و روز گذشته شاهد بهره‌برداری از یک زیردریایی بودیم و در زمینه ساخت موشک پیشرفت زیادی داشتیم.

سرلشکر باقری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب این ستاد را پس از دوران دفاع مقدس برای اداره امور نیرو‌های مسلح را پایه‌گذاری کردند، بیان کرد: وظیفه اصلی نیرو‌های مسلح دفاع از تمامیت ارضی کشور و حفظ نظام جمهوری اسلامی و حفظ امنیت است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: کشورمان مرز هزار کیلومتری با پاکستان دارد که توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی حفاظت می‌شود، هنوز بخشی از این مرز باز است که از این طریق تروریست‌ها وارد کشورمان می‌شوند.

وی عنوان کرد: دشمن از انقلاب اسلامی ضربه خورده و با تقویت کشور و بازدارندگی، تهدید نسبت به ایران کاهش یافته است، اما تهدیدات امنیتی و جاسوسی را انجام می‌دهند.

سرلشکر باقری بیان کرد: عامل انتحاری با خودروی بمب‌گذاری شده، خودش را در کنار اتوبوس حامل پاسداران منفجر کرد، با دولت پاکستان مذاکره کردیم تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی با اشاره به آموزش سربازان یادآورشد: به این سربازان شغل و حرفه می‌آموزیم، در دو سال اخیر حدود ۲۰۰ هزارنفر از سربازان وظیفه، آموزش‌های فنی حرفه‌ای را گذراندند.

انتهای پیام/ح

انتقاد آیت‌الله سبحانی از فرهنگ غلط تک‌فرزندی در ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
جوان بیکار؟
آخرین اخبار