معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت میلیارد و ۶۷ میلیون تومان برای تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ناصر شیبانی؛ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان هدف از اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت را تحکیم بنیان خانواده، تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج برای شروع زندگی مشترک و گسترش فرهنگ اسلامی و دینی در بین زوج‌های جوان اعلام کرد وگفت: ۲ هزار و ۷۲۲ سری جهیزیه از ابتدای امسال تاکنون به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهداء شده است.

وی ادامه داد: برای اهداء جهیزیه به این نوعروسان هشت میلیارد و ۶۷ میلیون تومان از اعتبارات دولتی کمیته امداد هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمان به آمار پایین طلاق در بین مددجویان تحت حمایت نسبت به سایر افراد جامعه اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی درزمینهٔ ازدواج، ارائه خدمات مشاوره رایگان قبل، بعد و حین ازدواج به زوج‌های جوان ازجمله دلایل کاهش آمار طلاق در بین زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد است.

وی بر لزوم مشارکت خیران در تأمین جهیزیه زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد تأکید کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت خیران و افراد نیکوکار در طرح‌های «کوثر و آینه و شمعدون» بتوانیم بخشی از هزینه‌های جهیزیه نوعروسان نیازمند را تأمین کنیم.
انتهای پیام/ی

آمار پایین طلاق در بین مددجویان کمیته امداد کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.