جشنواره ملی دوقلوها برای اولین بار در یزد برگزار می شود

دبیر جشنواره ملی دوقلو‌ها و چندقلو‌ها در یزد گفت: جشنواره فستیوال دو قلو‌ها با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از چند قلو‌های کشور در یزد برگزار می‌شود.

جشنواره ملی دوقلوها برای اولین بار در یزد برگزار می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مصطفی حاجی حسینی دبیر جشنواره ملی دوقلو‌ها و چندقلو‌ها در یزد گفت: جشنواره و فستیوال دو قلو‌ها و چندقلو‌ها در شهر میراث جهانی یزد روز پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ اسفند ماه ساعت ۸ صبح تا ۱۸ با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از دو قلو‌ها و چندقلو‌های کشور در سالن تربیت معلم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره برنامه‌های متونعی از جمله یزد گردی و کویرنوردی و رقابت‌های هیجان انگیز بین دوقلو‌ها و چند قلو‌ها و تقدیر از زوج‌های دو قلو تبیین شده است.

حاجی حسینی با بیان اینکه ۳ درصد جمعیت کشور دو قلو و چند قلو هستند، افزود: بر اساس آمار‌ها در استان یزد بیش از ۲۵ هزار نفر دوقلو و چند قلو وجود دارد.

دبیر جشنواره ملی دو قلو و چندقلو‌ها در شهر میراث جهانی یزد با اشاره به اینکه شرکت برای عموم آزاد است ادامه داد: دوقلو‌ها و چندقلو‌هایی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت hamzadngo.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

برگزاری جشنواره ملی دوقلوها در یزد 

برچسب ها: خانواده ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.