مؤسسه‌های فرهنگی و هنری تا دهم اسفند فرصت دارند تا برنامه‌های خود رابرای شرکت در جشنواره نوروزی به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فراخوان جشنواره نوروزی ٩٨ در گیلان توسط معاونت امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد و چنانچه مؤسسات تمایل به همکاری در موضوعات موسیقی پاپ، موسیقی فولکلور استانی و جنگ شادی را دارند، می‌توانند تا دهم اسفندماه امسال به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مراجعه کنند.

وی همچنین از انتشار فراخوان مسابقه نقاشی با موضوع نماز خبر داد و افزود: فراخوان برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع نماز برای فرزندان کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منتشر شد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ستاد اقامه نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با همکاری روابط عمومی این اداره‌کل، به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسابقه نقاشی با موضوع نماز را برای فرزندان کارکنان از مقطع سنی ٧ تا ١٥ سال برگزار می‌کند.

قاسم مصفا تصریح کرد: بر اساس فراخوان منتشر شده، واجدان شرایط برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را با تکنیک آزاد و در ابعاد A٤ و یا A٣ حداکثر تا پنجم اسفندماه امسال به روابط عمومی اداره‌کل ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اعلام زمان برای شرکت در جشنواره نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.