رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: حباب سکه امروز به ۳۷۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۵۰ هزار تومان کاهش داشته است.

کاهش ۵۰ هزار تومانی حباب سکه نسبت به روز گذشتهمحمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضع بازار طلا و سکه گفت: حباب سکه امروز به ۳۷۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۵۰ هزار تومان کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه قیمت طلا و سکه مجدد روند صعودی به خود گرفته است، تصریح کرد: این امر بدلیل افزایش قیمت ارز است و داد و ستد‌ها روال عادی دارد.


بیشتر بخوانید: حباب سکه کاهش یافت 


کشتی آرای با بیان اینکه اونس طلا ۴ دلار افزایش داشته است اظهار کرد: سکه امروز نسبت به روز گذشته ۷۰ هزار تومان افزایش داشته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در ادامه گفت: یکی از دلایل آن افزایش قیمت انس در جهان است که آن هم به خاطر این است که چین و روسیه برای پشتوانه ارزی و خزانه‌ای خود اقدام به خرید طلا کرده‌اند.

کشتی آرای با بیان اینکه تا زمانی که دلار ثابت نشود قیمت سکه نیز ثابت نخواهد شد، افزود: خریدوفروش در بازار مصنوعات طلا نسبت به  20 روز قبل بهتر شده است و امیدواریم روز به روز بهتر شود.

امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۴ میلیون و ۵۱۴ هزار تومان رسید، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۱۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۲۱ هزار و ۳۰۱ تومان رسید. هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۲۷ دلار و ۹۷ سنت معامله شد.

انتهای پیام/

قیمت طلا و سکه مجدد روند صعودی به خود گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۰۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
داره دورخیز میکنه که 200 هزارتومن بپره جلو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
50 هزار تومان کاهش در برابر صد و خورده ای افزایش چه اهمیتی داره ؟
آخرین اخبار