مشاور مدیر کل و رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های مدارس غیر دولتی گفت: تبادل تجریبات در حوزه آموزش‌های نوین در این نمایشگاه مورد توجه قرار می‌گیرد.

تبادل تجربیات مدارس غیر دولتی در حوزه فناوری‌های نوین آموزشیمسعود ثقفی مشاور مدیر کل و رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهراندر گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های مدارس و مراکز غیر دولتی شهر تهران اظهار کرد: پیرو اطلاع‌رسانی‌های قبلی نمایشگاه دستاورد‌های مدارس غیر دولتی و صنایع آموزشی از روز یکشنبه ۵ اسفند تا ۸ اسفند در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد که این مراسم با همکاری سازمان مدارس غیر دولتی شورای هماهنگی مؤسسان شهر تهران و اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی به استثنای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی امکان شرکت در این نمایشگاه را دارند؛ همچنین از مؤسسان مدارس غیر دولتی و معاونان آموزشی دعوت به عمل آمده تا با حضور در نمایشگاه از ظرفیت‌های مدارس غیر دولتی بازدید کنند و رویکرد پژوهش محوری و مهارت آموزی که در این نمایشگاه مورد توجه است تقویت شود.

مشاور مدیر کل و رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه این نمایشگاه به توسعه کمی و کیفی مدارس غیردولتی و نشان دادن دستاورد‌های این مدارس کمک می‌کند، گفت: ایده‌های نوین آموزشی تبادل تجربیات مدیران و مؤسسان برای مدرسه‌داری و ارزیابی فعالیت‌ها از جمله اهداف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

ثقفی افزود: توجه به تولید محصولات جدید آموزشی، رعایت سیاست‌های جدید آموزش و پرورش، همچون توجه به مهارت محوری، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین آموزشی و مشارکت در امور از دیگر اهدافی است که برای برگزاری این نمایشگاه مورد توجه بوده است.

وی یادآوری کرد: اولویت اصلی این نمایشگاه نشان دادن دستاورد‌های مدارس غیر دولتی است که بخشی از این فعالیت‌ها می‌تواند به دستاورد‌های دانش آموزی اختصاص یابد.

انتهای پیام/

اظهارات ثقفی درباره نمایشگاه دستاورد‌های مدارس و مراکز غیر دولتی شهر تهران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار