با حضورمعاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران فاز جدید بیمارستان فاطمه الزهرا(س) کرمان کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی فاز جدید بیمارستان فاطمه الزهرا کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  امیردریادار پاسدار علی فدوی  معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در مراسم کلنگ‌زنی  فاز جدید بیمارستان فاطمه الزهرا (س) سپاه در کرمان گفت: نیت ما در سپاه این است که هر کس به مراکز درمانی سپاه مراجعه می کند خدمات را رایگان دریافت کند.

وی افزود: خداوند به بندگانی که به دیگران کمک می کنند عنایت خاصی دارد.

سردار فدوی با بیان اینکه روزی که خداوند به ما عنایت می کند تابرای باردیگر زنده سر از بالین برمی‌داریم باید تا شب به شکرانه آن در خدمت مردم بود، اظهار داشت:  آغاز احداث بیمارستان در کرمان یک خدمت بزرگ به مردم است که آن را پیگیری می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه کشور تصریح کرد: در شرایطی که در جامعه تعداد بیماران وبیماری ها زیاد شده است خدمت به مردم اهمیت دارد.

سردار فدوی اظهارکرد:قبلا ما در کشور بحران فراگیرمان بیماری های واگیردار بودند ولی امروز به دلیل سبک زندگی اشتباه مردم درگیر بیماری های غیرواگیر هستیم که عدم آگاهی درافزایش این بیماری ها تاثیر دارد.

وی گفت: باید با ارتقا شاخصه های سلامتی وتغییر نگرش مردم آنان را به سمت پیشگیری از بیماری ها پیش ببریم وجامعه امروز ما نیاز دارد به اینکه پیشگیری به شکل جدی تر درآن دنبال شود.

مراسم کلنگ زنی فاز جدید بیمارستان فاطمه الزهرا کرمان ( بیمارستان سپاه) با حضور سردار فدوی ،معاون استاندار کرمان وجمعی از مدیران درمانی استان انجام شد.

انتهای پیام/ح

به دنبال رایگان کردن خدمات درمان هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار