یادواره ۱۱۰ شهید تخریبچی گیلان عصر امروز در مهدیه رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی، معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح در پانزدهمین یادواره شهدای تخریبچی گیلان، با بیان اینکه شهدای تخریبچی نماد ایستادگی، ایثار و شهامت هستند، گفت: امروزه امروز به فضل الهی و به برکت خون شهدا، توانستیم در زمینه‌های قدرت نظامی، دفاعی، دانش و تکنولوژی‌های روز دنیا دست یابیم و به جای شعار "ما می‌توانیم" شعار "ما توانستیم" را در جهان طنین انداز کنیم.

وی، با بیان اینکه امنیت امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم، افزود: شهدا با گذشتن از جان خود، که بزرگترین سرمایه انسانی است، امنیت، ایستادگی و مقاومت را برای ما به ارمغان آوردند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح، به توان نظامی و دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حریم حرم در سوریه و عراق ثابت کرد همواره در کنار هم پیمانان و دوستان خود است و بر خلاف کشور‌های غربی که حمایت را فقط برای منافع و پول انجام می‌دهند، جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد تا آخرن لحظه از آرمان‌های انقلاب و هم پیمانان خود دفاع و حمایت می‌کنند.

سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی، به اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و افزود: رزمندگان محور مقاومت با ایستادگی، ایثار و شجاعت خود با تروریسم مبارزه کردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران توانسته امنیت را در منطقه برقرار کند، گفت: کشور‌هایی که سفارت و ارتباط خود را در سوریه و عراق قطع کرده بودند امروز به دنبال بازکردن سفارت و برقراری با آن هستند.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب امروز متوجه شدند که نمی‌توانند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند و به فرموده رهبر معظم انقلاب به خودباوری رسیده ایم و این خودباوری به دشمنان نیز ثابت شده است.

سردار سرتیپ پاسدار علی عبداللهی به حادثه تروریستی زاهدان و شهید شدن ۲۷ نیروی نظامی اشاره کرد و گفت: دشمنان در همه حال در تلاش اند تا با توطئه‌های ننگین خود اعتماد، اعتقاد و خودباوری را میان مردم به ویژه جوانان کمرنگ کنند، اما باید با بصیرت، یادواره‌های شهدا، الگو گیری از آرمان‌های والای امام و شهدا این توطئه‌ها را از بین ببریم.

در پایان پانزدهمین یادواره ۱۱۰ شهید تخریبچی استان گیلان که عصر امروز در مهدیه رشت برگزار شد، حاظران بیاد شهدا به ویژه شهدای تخریب عزاداری کردند.

 

انتهای پیام/م.ع

برپایی یادواره ۱۱۰ شهید تخریبچی گیلان  در مهدیه رشت 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.