رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرماهشهر از محکومیت مالکان واحد‌های شست و شوی کامیون‌های حمل مواد نفتی از کشور عراق به ۶ ماه حبس تعزیری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایرج سلیمانی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرماهشهر گفت: این شهرستان به واسطه وجود اسکله‌های متعدد بارگیری مواد نفتی، دارای واحد‌های زیادی کارواش شست و شوی داخل تانکر کامیون‌های حمل مواد نفتی به صورت مجاز و غیر مجاز است.

وی به این ترتیب بعد از گذشت یکسال و با پیگیری قضایی واحد حقوقی این اداره، واحد‌های غیرمجاز پلمپ و ۲ واحد نیز با حکم شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان بندر ماهشهر به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

سلیمانی اذعان داشت: تانکر‌های عراقی که به منظور حمل نفت خام و صادرات آن به کشور‌های منطقه در بندرامام خمینی (ره) تردد می‌کنند، پس از تخلیه مواد نفتی برای حمل دوباره بنزین و انتقال آن به کشور عراق، در کارواش‌های منطقه اقدام به شست و شوی مخازن کرده و آب آلوده به مواد نفتی را در محیط تخلیه می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: تاکنون تعدادی از این کارواش‌های متخلف پلمپ شده، اما سامان دهی آن‌ها مستلزم نظارت دقیق‌تر و برخورد جدی تری است که همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان را می‌طلبد.

انتهای پیام/گ

پلمپ کارواش‌های غیرمجاز در ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.