برگزاری همایش رسانه در گذر انقلاب

همایش رسانه در گذر انقلاب و تجلیل از رسانه‌های بسیجی با حضور صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در سالن همایش الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این همایش با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در هر جامعه دارند گفت: ابزار، پیام و پیام رسان امکانات هر رسانه به شمار می‌آیند.

وی افزود:کشور‌های غربی به دلیل داشتن ابزار‌ها و پیام رسان‌های قوی از رسانه‌های کشور ما جلوتر هستند و می‌توانند پیام‌های غیر واقعی خود را به صورت گسترده انتقال دهند، اما رسانه‌های ما می‌توانند با پیام‌های قدرتمند با این رسانه‌های غربی رقابت کنند.

هرندی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی پیام‌ها توسط روحانیون منتقل می‌شد گفت: منبر‌ها بهترین و مورد اعتماد‌ترین و تاثیر گذار‌ترین ابزار رسانه ایی بودند.

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت:با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور باید در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با هوشیاری بیشتری شرکت و افرادی شایسته‌تر و انقلابی‌تر را انتخاب کنیم.


سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز در این همایش گفت: بسیج رسانه با هدف انسجام بیشتر رسانه‌های انقلابی تشکیل شد.

وی افزود: شهید هادی باغبانی مستند ساز و شهید رسانه مازندران که از زندگی مردم سوریه در زمان جنگ تصویر می‌گرفت و در دمشق سوریه به مقام شهادت رسیدند نمونه ایی از حقیقت جویی و پیامشان بسیار تاثیر گذار بوده هستند.

عبدالمهدی حق شناس رییس سازمان بسیج رسانه مازندران نیز در این همایش گفت: بلند‌ترین صدا صدای حقیقت است و وظیفه بسیج رسانه نیز حقیقت گویی است.

وی افزود:وظیفه بسیج رسانه ترویج فرهنگ، امید بخشی در جامعه، نشان دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از انقلاب اسلامی است.
رونمایی از نخستین جشنواره رسانه ایی ابوذر مازندران، تجلیل از خانواده شهید باغبانی شهید رسانه مازندران برگزاری سرود‌های انقلابی توسط گروه دانش آموزی ره پویان ولایت و تجلیل از مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران بسیجی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
یادآور می‌شود جشنواره ابوذر برای نخستین بار در مازندران برگزار می‌شود و از ۱۲بهمن امسال آغاز و تا شهریور ماه ۹۸ به پایان می‌رسد.


انتهای پیام/ک

 


قدردانی از رسانه‌های بسیجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار