رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه گفت: ۲۵ رشته انواع دام هوایی و دار دام در شهرستان آستانه اشرفیه جمع آوری شد.

جمع آوری ۲۵ رشته انواع دام هوایی در آستانه اشرفیهبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جعفر میرزایی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت بخش‌هایی از زمین‌های کشاورزی مناطق روستایی شهرستان که از سوی شکارچیان غیر مجاز دام گذاری شده بود، پاکسازی شد.

وی بااشاره به عملیات پاکسازی این مناطق روستایی، افزود: در این عملیات تعداد ۲۵ رشته انواع دام هوایی و دار دام (دام درختی) مخصوص شکار پرندگان جمع آوری شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه گفت: به شکارچیان محلی و دهیاران منطقه اخطار داده شد تا هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری باقی مانده ادوات شکار غیر مجاز اقدام کنند.

جعفر میرزایی  با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان ،افزود: استفاده از دار دام و دام هوایی ممنوع است و با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه، محیط زیست عملیات گشت و کنترل روزانه عرصه‌های طبیعی را در دستور کار خود دارد، از شهروندان و علاقمندان به محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه صید و شکار غیر مجاز اطلاع رسانی کنند تا با شکارچیان غیرمجاز برخورد قانونی شود و با این کار همچنین به حفظ و حراست حیات وحش نیز کمک شود.

انتهای پیام / ق

کشف و ضبط دام های هوایی در آستانه اشرفیه

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.