سردار زارعی گفت: مقوله سرباز از پر اهمیت‌ترین موضوعات در سطح جامعه است و با گذشته بسیار تفاوت دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد زارعی معاون نیروی انسانی ناجا در مراسم جشنواره حضرت علی اکبر (ع) (جوان سرباز) که با حضور فرماندهان انتظامی و مسئولان لشکری و کشوری و خانواده شهدای ناجا صبح امروز (دوشنبه ۶ اسفند ماه) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیرو‌های مسلح اظهار کرد: ما همیشه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم و همه ما سرباز‌ان کشور هستیم و سرباز خواهیم ماند.

وی افزود: ما هر سال جشنواره حضرت علی اکبر (ع) را در چهار مرحله برگزار می‌کنیم که دو مرحله آن در سطح استان تحت عنوان یگان و در سطح سازمان انجام می‌شود.

سردار زارعی تصریح کرد: قرار است که این برنامه در اردیبهشت ماه سال ۹۸ در سطح نیرو‌های مسلح برگزار شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تجلیل و تقدیر از سربازان نمونه کشور در سطح نیرو‌های مسلح است.

معاون نیروی انسانی ناجا بیان کرد: هر سال در سطح کل نیرو‌های مسلح یکی از سازمان‌ها افتخار میزبانی برگزاری این مراسم را پیدا می‌کند که امسال نیز قرعه به نام نیروی انتظامی افتاد و امروز ناجا این جشنواره را برگزار کرد.

وی در ادامه گفت: امروز مقوله سرباز از پر اهمیت‌ترین موضوعات در سطح جامعه است و با گذشته بسیار تفاوت دارد.

سردار زارعی گفت: مقام معظم رهبری بر موضوع سربازی بسیار حساسیت دارند و در هیچ موضوعی مانند سربازی ما فرمان از سوی رهبری نداریم و این نشان می‌دهد که سربازان از دید رهبر با اهمیت‌ترین افراد هستند.

وی افزود: ایشان همواره بر این موضوع تأکید دارند که استفاده بهینه از سربازان صورت گیرد و امر سربازی و مهارت آموزی دنبال شود.

معاون نیروی انسانی ناجا گفت: جوان یعنی پویایی و از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه است و همه باید فرصت جوانی را غنیمت بشماریم.

سردار زارعی تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری پیرو چهل سالگی انقلاب خطاب به جوانان بود که نشان از اهمیت جوانان در انقلاب اسلامی دارد.

گفتنی است، در پایان مراسم از خانواده شهدای ناجا و فرماندهان استانی و همین طور از سربازان ناجا تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار