رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: ساعت کار فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در اسفند جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان یک ساعت افزایش پیدا کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیر جمشید نژاد اعلام کرد: هرساله در اسفندماه تعداد مسافرت‌های درون شهری به واسطه‌ی خرید‌های عید افزایش پیدا می‌کند و این سازمان در راستای رفاه حال شهروندان و همچنین کاهش ترافیک اقدام به افزایش یک ساعته‌ی فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی نمود.

وی افزود: افزایش سفر‌های درون شهری در اسفند باعث شده ترافیک در خیابان‌های هسته‌ی مرکزی افزایش یابد و تنها راهکار کاهش ترافیک در ماه پایانی سال استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است.

جمشیدنژاد گفت: ناوگان اتوبوس رانی هر روز از ۶ صبح تا ۱۹:۳۰ شب در تمام خطوط و در میدان آزادی تا ساعت ۲۰ شب اقدام به جابجایی شهروندان می‌کنند.

وی افزود: ۸۴ دستگاه اتوبوس در ۲۷ خط درون شهری و حومه در این ایام آماده خدمات رسانی و جابجایی شهروندان هستند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت::هر روز ۴۰۰ دستگاه تاکسی کشیک هم تا پایان اسفند تعیین شدند که تعداد ۲۰۰ دستگاه در میدان انقلاب و ۲۰۰ دستگاه نیز در میدان آزادی تا ساعت ۲۰ اقدام به جابجایی شهروندان می‌کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با بیان اینکه گشت‌های نظارت وبازرسی به صورت ویژه در این ایام بر عملکرد و خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر نظارت خواهند کرد گفت: شهروندان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را با سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ با ما در میان بگذارند.

وی از شهروندان در خواست کرد در راستای کاهش ترافیک و همچنیت تسریع در انجام امورات خود در سفر‌های درون شهری در این ایام از ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر استفاده کنند.

 

انتهای پیام/ع

فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در سنندج تا پایان اسفندماه یک ساعت افزایش پیدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.