مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: منطقه چابهار منطقه امنی است و اراده مردم استان بر این است که اجازه ندهند ناامنی رخ دهد.

سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای بابت امنیت چابهار نداشته باشندبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در همایش توسعه بندر چابهار گفت:در توسعه چابهار از نیرو‌های بومی استفاده شود که قطعا موجب ارتقاء امنیت و اشتغال می‌شود.
وی افزود:چابهار بهترین محل سرمایه‌گذاری و تجارت است و از نمونه‌های فضل الهی محسوب می‌شود.

مولوی عبدالحمید تصریح کرد: چابهار بهترین و مناسب‌ترین نقطه سرمایه گذاری برای کشور‌های منطقه است.

از ظرفیت‌های بندر چابهار باید برای رفع محرومیت و برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان هم در همایش توسعه بندر چابهار به قابلیت و ظرفیت های سرمایه گذاری در چابهار اشاره کرد و گفت: چابهار پل ارتباط اقتصادی با کشورهای همسایه است.
آیت الله سلیمانی افزود: چابهار بنا به فرموده رهبر انقلاب باید به دروازه توسعه کشور تبدیل شود.

موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان در همایش توسعه بندر چابهار به قابلیتهای چابهار در دسترسی به آبهای آزاد و زمینه مناسب برای افزایش تعامل با کشورهای منطقه و دنیا اشاره کرد و گفت: این تعامل، منشا توسعه اقتصادی است.
موهبتی افزود: با اتصال چابهار به مسیرترانزیتی جنوب به شمال، زمینه لازم برای شکوفایی تمام کشورهای همسایه و دنیا از طریق دریا فراهم می شود.
وی با اشاره به این که دولت تسهیلات مناسبی برای سرمایه گذاری دراین بندر درنظر گرفته است، گفت: سرمایه گذاران از سرمایه گذاری دراین بندر غافل نباشند .

انتهای پیام/گ

سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای بابت امنیت چابهار نداشته باشند

برچسب ها: همایش ، سرمایه گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار