نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: هنوز به شرایط و مشکلات شعب ابی طالب نرسیده ایم و ا‌ن‌شاالله نخواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با معاون پارلمانی رییس جمهور درخصوص شرایط اقتصادی گفت: یک نقطه ضعفی که در کشور وجود دارد آن است که اذهان عمومی مردم را با اظهار نظر‌های متفاوت و غیرکارشناسی متشنج می‌کنند.

وی با بیان اینکه رییس جمهور در سخنرانی‌های خود عبور از مشکلات را بیشتر برای مردم توضیح دهد، بیان داشت: ما هنوز به شرایط و مشکلات شعب ابی طالب در دوره پیامبر نرسیده ایم و ا‌ن‌شاالله به این وضعیت نیز نمی‌رسیم.

آیت الله شفیعی اظهار کرد: ما به صورت جدی نیاز داریم تا افرادی با ارائه برنامه هایی، مردم را امیدوار و از ناامیدی دور کنند، زیرا شرایط ناامیدی مناسب مردم نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: رییس‌جمهور در سخنرانی‌های خود می‌گوید که از مشکلات عبور می‌کنیم، اما باید این شرایط را بیشتر برای مردم توضیح دهند تا مردم بدانند که این حرف‌ها شعار نیست و مردم باید امیدار بمانند.

وی با بیان اینکه عبور از مشکلات مساله‌ای است که در شرایط متفاوت در کشور تجربه شده است، اذعان داشت: باید کاری شود تا زدگی در مردم ایجاد نشود، زیرا این زدگی از راه‌های غیرفنی است و این موضوع بسیار خطرناک است.

آیت الله سید علی شفیعی تصریح کرد: باید مردم را از نظر روحی و روانی در صحنه نگه داشت و نباید شرایطی به وجود بیاید تا مردم سست شوند.

وی در ادامه گفت: ما در کنار مواضع سیاسی دولت، به یک کادر مجهز منبری نیاز داریم تا به مردم امید ببخشد و مردم را دلداری بدهد تا بتوانیم شرایط کنونی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/گ

لزوم رسیدگی به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.