نماینده مردم اسفراین گفت: وزرا به جای آنکه در شرایط سخت کنونی در خط مقدم باشند با ایجاد یک فشار از گزینه استعفا استفاده می‌کنند.

وزرا به جای بودن در خط مقدم با یک فشار استعفا می‌دهند / این اقدام توهین به شأن مجلس استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در صحن علنی امروز (سه‌شنبه ۷ اسفند ماه) طی تذکری با استناد به ماده ۲۲ آیین‌نامه مبنی بر حفظ شأن و جایگاه مجلس، گفت: مجلس به هیئت دولت و تک تک وزرا رأی اعتماد می‌دهد تا در ارتباط با وظایف خود اقدامات لازم را انجام دهند و همچنین به مجلس و پیشگاه ملت پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: روالی در هیئت دولت شکل پیدا کرده، در شرایط سخت اقتصادی که مجلس و دولت باید در خط مقدم باشند و خود را وقف و فدای منافع نظام کنند چرا با به وجود آمدن شرایط سخت و فشار از گزینه استعفا استفاده می‌کنند.

نماینده مردم اسفراین تصریح کرد: وزرا با یک استعفا در قبال کل مسئولیت‌های خود پاسخگو نمی‌شوند و حتی مسئول بعدی که می‌خواهد کار خود را آغاز کند تقصیر‌ها را به گردن مسئول قبلی می‌اندازد و این موضوع شأن مجلس را به خطر می‌اندازد.

قوامی تأکید کرد: ما باید به مردم پاسخگو باشیم و همه مسائل را شفاف کنیم به ویژه در مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باید با هم جمعی مانند دوران دفاع مقدس بر مشکلات فائق آییم.

وی بیان کرد: بنده درباره استعفا‌های دیگری هم شنیده‌ام که در جریان است و به جای کمک و تلاش اجازه می‌دهیم اینگونه مفاهیم گسترش پیدا کرده و مردم ناامید شوند و در مقابل موجب خوشحالی دشمنان می‌شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار