بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: مهم‌ترین هدف ما کسب عنوان نخست مسابقات قهرمانی آسیا است که حکم صعود به جام جهانی پاراگوئه را دارد.

محمد مرادی: هدف اصلی ملی پوشان فوتبال ساحلی قهرمانی در مسابقات آسیایی است.محمد مرادی بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ۴ اردوی خوب در شهر‌های تهران، بوشهر و بندرعباس برگزار کردیم. مهم‌ترین هدف ما کسب عنوان نخست مسابقات قهرمانی آسیا است که حکم صعود به جام جهانی پاراگوئه را دارد. تمام تلاش ما بر این است تا جز ۳ تیم برتر آسیا باشیم.

قدم اول مقابل عراق را محکم بر می‌داریم

مرادی در ادامه گفت: اولین بازی ما مقابل عراق است که شناخت کافی از این تیم نداریم، اما این مسابقه برای ما مهم است و مطمئنا همه بازیکنان روی این دیدار تمرکز کرده اند. چرا که اگر قدم اول را محکم برداریم تا انتها به همین منوال پیش خواهیم رفت. در تلاش هستیم تا پس عراق، تیم قدرتمند عمان را نیز شکست دهیم و به عنوان سرگروه صعود کنیم.

ترسی از ژاپن نداریم

محمد مرادی درباره رقابت با تیم ملی ژاپن در کسب عنوان قهرمانی آسیا عنوان کرد: رقیب اصلی ما برای قهرمانی در این رقابت‌ها ژاپن است که تیم دوم آسیا است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. مطمئنا برای قهرمانی باید تمامی حریفان را شکست داد. ما از ژاپن ترسی نداریم. متاسفانه بازی تدارکاتی مقابل برزیل لغو شد. تعداد بازی‌های تدارکاتی در بهتر نتیجه گرفتن به بازیکنان کمک خواهد کرد، اما این بازی‌های تدارکاتی اهمیت چندانی ندارد و مهم هدفی است که داریم و آن هم قهرمانی است.

بازیکنان بخاطر پاداش کم کاری نخواهند کرد

مرادی درباره پاداش‌های معوقه بازیکنان گفت: ما به پاداش‌ اصلا فکر نمی‌کنیم. چون بازیکنان برای پاداش بازی نمی‌کنند. مطمئنا بازیکنان در مصاف با رقبا از هیچ تلاشی چشم پوشی نمی‌کنند و بخاطر پاداش کم کاری صورت نمی‌گیرد. اگر پاداش‌ها پرداخت شود خوشحال می‌شویم.

محمد مرادی پس از فوت ۵ تن از اقوامش در یک سانحه رانندگی درباره روحیه خود در مواجه با این مسئله و عملکرد شخصی اش در بازی‌های پیش رو گفت: من در شرایط بازی تلاش می‌کنم فکرم را به اتفاقات این چنینی مشغول نکنم و تمرکزم را روی عملکردم بگذارم.


بیشتر بخوانید:

اولین بهبود غیرفوتبالی در "پک"

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ساحلی

انصاری‌فرد رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار