سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از شناسنامه دار شدن دستفروشان و بساط گستران همدان خبر داد.

بساط گستران همدان شناسنامه دار می شوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین مرادی، سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به  اجرای طرح ساماندهی دستفروشان و استقبال از بهار گفت: کارت هایی با کد تعریف شده صادر و مکانی ثابت برای استقرار هر کدام از دستفروشان تعیین می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون 394 نفر از دستفروشان و بساط گستران واقعی ثبت نام شده اند، افزود: بعد از ارائه مدارک شناسایی و احراز هویت برای آنها کارت شناسایی صادر و کاورهای متحد الشکل به همراه چاپ لوگوی شهرداری ، با عنوان (طرح ساماندهی بساط گستران) در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
مرادی اظهار داشت: اجرای این طرح در روزهای پایانی سال و از دهم اسفند ماه 97 با راه اندازی روز بازار پیاده راه اکباتان از ساعت 8 صبح الی 8 شب ونیز شب بازار پیاده راه بوعلی از ساعت 8 شب اجرا و عملیاتی خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه،هدف شهرداری پرهیز از هرگونه برخورد قهری با دستفروشان و حذف آنها است.
سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری خاطرنشان کرد: در این طرح منافع مغازه داران و واحد های صنفی نیز در نظر گرفته شده و با تمرکز دستفروشان در مکان های مناسب، ثابت و در ساعت های مشخص، رونق بازار نیز بشکل هدفمند در نظر گرفته می شود.
انتهای پیام/ج

 

بساط گستران همدان شناسنامه دار می شوند

برچسب ها: شهرداری ، دستفروشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار